میم صاد آنلاین

و ما ادراک قرمه سبزی

این خارجیا قرمه‌سبزی ندارن، با خوردن چی حالشونو خوب می‌کنن؟!
با خوردن یه چیزایی که اینجا نمیشه اسمشو آورد :)) آخه اونا هم خوراک خوبی دارن هم تحرک خوبی (منظورمو فک کنم فهمیدی ;) 


:))))) بله!
خارجیا که هیچی من که قورمه سبزی دوست ندارم اصلا چی :))
عه چه جوری می تونی؟!
یه غذای خوک دارن که برای سال نوشون میخورن( از تو فیلم‌هاشون دیدم) احتمالا با اونا خوب میشن:)
سئوال دیگه‌ای بود در خدمتم:D
فکر نکنم به پای قرمه سبزی ما برسه!
یا فسنجون ندارن مثلا :/
یا جوجه ترش!
سیب زمینی سرخ کرده جبران همه ی نداشتن هاست
اونا به هر چی که میخوان پنیر و قارچ میزنن، جذاب میشه؛ ولی تهش مصنوعی نه مثل قرمه سبزی طبیعی!
قورمه سبزی هیچی. من اینروزا فکر می‌کنم خارجیا هم خاکشیر می‌خورن تو گرما؟ خاکشیر خودش یک سبک زندگیه این روزا.
خاکشیر و تخم شربتی. واقعا کُنهِ وجود آدم رو خنک می‌کنه
آقا رعایت کن. شاید یکی مثل من الان ۴-۵ روز باشه قرمه سبزی نخورده باشه و دلش بخواد :))
خود منم یه هفته ست نخوردم!
انصافا خارجیا سبک زندگیه خُنُکی دارن :)
مخصوصا سوئد و سوییس!
:)))
احسنت
تکبیر!
به نکته ظریفی اشاره کردی
ظریف و خوشمزه!
والا به خدا!
اصلا شاعر می‌فرماد که:
شود جانم فدای قرمه سبزی! :))
چیه این قرمه سبزی؟ تمام تن و بدن آدم می لرزه! :D
با استیک :)
از استیک متفرم ولی!
لابد حالشون بد نمی‌شه اصلا! وگرنه تا حالا خودشون قرمه‌سبزی رو واسه خودشون کشف کرده بودن تا حالا D:
:) اینم یه زوایه نگاهه
ته دیگ سیب زمینی هم ندارن. فکرشو بکن مملکتهاشون این همه پیشرفت کرده بعد هرگز به فکرشون نرسیده سیب زمینی رو ته دیگ کنن. :|
ته چین هم ندارن! ینی یکی توی اون هفت میلیارد نفر نگفته بیایم برنج رو اینجوری کنیم!
طراحی: عرفان قدرت گرفته از بیان