میم صاد آنلاین

وقتی خدا شوخیش می‌گیره

وسط جارو کشیدن، جاروبرقی می‌خوره به لبه‌ی تخت، چپه میشه و صداش در یه بازه‌ی ده ثانیه‌ای به سکوت می‌رسه. وسط چک کردن اینستاگرام، گوشی خاموش میشه و هر چی تلاش می‌کنی، روشن نمیشه. 

قیمت اولی به جای یه میلیون تومنِِ پارسال، رفته بالای دو میلیون تومن و قیمت دومی به جای دو میلیونِ پارسال رفته بالای پنج میلیون تومن.

و هر دو سوختن؛ که یعنی یا هفتاد درصد قیمتش، هزینه تعمیرش کن یا به زباله‌دان تاریخ بنداز و یه دونه نو تهیه کن. 

زمان؟ دو روز مونده به اول ماه بعد و دریافت حقوق! حقوقی که قرار بود بالای نود درصدش بره برای قرض‌ها که بعد از یکسال، سرِ آروم روی بالش بذاری.

راه‌حل؟! انقلاب! کی بریزیم بیرون؟! :))
راه حل روهستم.
بی عیب ونقص بود
:))) کسی پایه نیست ولی!
بعد غروب رژیم چنج کنیم،قبلش گرمه
شب سمت بام تهران! :))
همین انقلاب باشه خوبه. هر وقت شما بگید هستم.
انقلاب شلوغه هی می خوریم به همدیگه! بریم یه جای خلوت! :))
دلم سوخت:(
فایده ش چیه؟! :))
یه وقتی که متروها شلوغ نباشه یهو خودمونم وسط راه بسوزیم نشه کاریش کرد.
اصلا چرا مترو؟! بریم یه پارکی، جای باصفایی!
سلام 
به نظرم اینستاتون رو روی کامپیوتر نصب کنید 
جارو برقی رو تعمیر کنید با پول قرض هایی که حالا فرصت پرداختش رو دارید چون بدون جارو برقی آدم پیر میشه مخصوصا اگر پر رفت و آمد باشه 
دوستش ندارم اونجوری... دارم سعی می کنم به اینستا و تلگرام وابسته نباشم!
همه اینایی که میگن انقلاب باشه هستن دروغ میگن...من یه هفتس دارم بال بال میزنم تا میدونش ببرمشون نمیان :))))
هیشکی نیست خانم! من محل کارم ونک و خونه م انقلابه؛ هیچ خبری نیست!
از این مواد منفجره های که بابای علی صبوری آورده بود دم در زندان هم بیاریم؟ :)
آره... که دیگه کار رو یه سره کنیم! :D
انقلاب لیدر میخواد:/
پهلوی هست دیگه! :))))
وقتش شده برگردی سرغ تکنولوژی‌های قدیمی با این قیمتا. جاروهای قدیمی. گوشیای قدیمی. 
من با بازگشت تکنولوژیک مسئله ندارم، با گرونی ها بیشتر مشکل دارم!
خرید یک موبایل 5 میلیونی، و یکی دوماه بعد سرِ آرامش بر بالین گذاشتن، خرجش کمتر است. 
ولی اگر نه. هوسِ ولخرجی به سرت زده و میخوای بریزی بیرون، خبر بده... 
واقعا توان خرید موبایل پنج میلیونی نیست! گزینه راه حل هم خیلی رویایی ه. الان زدم توی کار رد دادگی!
من چون نیستم و نمی‌تونم بپیوندم و فقط می‌تونم از دور حمایت کنم، می‌خوام یه سری گزینه بذارم رو میزتون! :))
یه نوکیای ساده بخرین، تلگرام و اینستا رو روی لپ‌تاپ یا کامپیوتر نصب کنین. و در نهایت تا تموم شدن قسط از جارودستی قدیمی استفاده کنین! :)) دادن قسط خیال آدم رو راحت می‌کنه. بعدش برین جاروبرقی و گوشی بخرین. :دی
من رفیق دارم که قسطی بفروشه... ولی دلم نمیاد به گوشی که ارزش واقعیش دو تومنه پنج میلیون پول بدم
خسته تر و داغون تر از این حرفاییم که بخوایم انقلاب کنیم 
آره آقا؛ یکی بیاد جای ما انقلاب کنه :D
دلم به حال دخترایی میسوزه که باید جهیزیه بخرن :-(
دخترا؟ باباهاشون بیشتر!
گوشی من هم بد موقعی خراب شد و مجبور شدم گوشی یک و هفتصدی سه هفته پیش رو دو و دویست و پنجاه بخرم و عصر همون روز رفتم برای ضد خش همین گوشی جدیده شنیدم شده دو و پونصد :/
من الان تبلتِ محیا دستمه؛ تبلتی که پارسال تولدش براش خریده بودم پونصد... الان نزدیک دو میلیون ه. هم قیمت دلار و هم کمبود گوشی و تبلت، قیمت ها رو نجومی کرده
سه شنبه ۳۰ مرداد ۹۷ , ۱۰:۱۴ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
انقلاب هم هزینه داره:/

خیلی هم زیاد!
دیگه مردم حتی حوصله انقلاب کردن هم ندارن. 
خسته ایم!
یعنی لایک به اولین راه حلت :)))
این همه کتاب خوندیم تا به این جا برسیم؟
برگردید به ارزش ها :))))))


من که از گوشی قدیمیم به حدی مراقبت میکنم که تو این اوضاع و احوال هوس تعمیر به سرش نزنه :))))
:))) البته منم بعد از یک هفته، دارم به کار با تبلت عادت می‌کنم! یعنی مجبورم! :D
بازم اگه 80 درصد پولشو بابت تعمیر بدین خیلی به صرفه تر از خرید جدیده.. همه مون فقط متاسفیم بابت شرایط.. فقط غمگینیم.. فقط داغونیم.. اما کسی بلندشدن نداره.. مسئله این است
بله... به شرطی که پولی مونده باشه ته حساب! :D
نمیدونم چرا همیشه مشکلات با هم سراغ آدم میان و بعد ناگهانی هم زندگی شیرین می‌شود.
ان مع العسر یسرا

حالا خواستید انقلاب کنید یادتون باشه دو تا راه خیلی کاربردی داره. یکی اینکه در روز چراغ‌های ماشین‌تون رو روشن بذارید، یکی هم اینکه در ساعات اوج مصرف، اتو رو بزنید تو برق.
خارج از شوخی، من یکی دو بار سال‌های دور به نشانه اعتراض این حرکتِ اتو رو تست کردم؛ به نظر جالب میومد ولی جواب نداد! :D
ولی به شکل کاملاً جدی، با بوق زدن در معابر عمومی مخصوصاً پشت چراغ قرمز، تلاش می‌کنم انقلاب کنم ولی عموماً کسی همراهی‌م نمی‌کنه!
...
+ آره... قبلا هم تجربه ش رو داشتم. من سال نود، توی دو هفته گوشیم رو دزد برد، ماشینم رو پلیس خوابوند و رییسم از محل کارم اخراجم کرد. ولی دو سال طول کشید تا زندگی شیرن بشه :D
همین شنبه صبح خیلی زود که خودشونم نفهمن چی شد.

+حالا گوشی دو تومنی و اندی هم هستا تو همین گرونی که گوشی خوبی هم هس اتفاقا. درسته همینم قیمت واقعیش یک و اندیه ولی خب.
گوشی هفتصد تومنی الان توی بازار چهار میلیون خرید و فروش میشه. دیوونه خونه ست رسما
چه بدشانس
هومم!
 خدای عزیز خیلی وقته شوخی‌ش گرفته به گمونم :))
ما هم که دیگه سِر شدیم...
من هرکاری می‌کنم سِر نمی‌شم؛ دارم عذاب می‌کشم.
طراحی: عرفان قدرت گرفته از بیان