میم صاد آنلاین

چی بگه آدم والا؟!

ثانیه‌ها و دقیقه‌ها و ساعت‌ها و روزها و هفته‌ها و ماه‌ها همین‌طور وحشیانه دارن می‌گذرن و من فقط در حال تماشای گذر زمانم.

اوضاع مالی رو که همه در جریانید! که چطور ماه گذشته تراز مالی زندگی‌مون منفی چند میلیون شد. که ماه مهر، در بدترین شکل ممکن سپری شد. (شاید باورتون نشه اما فکر نمی‌کردم این ماه به نیمه برسه، به آخر که هیچ!) البته که هنوز هم کامل سپری نشده.

اوضاع مملکت رو هم که همه در جریانید. چی بگه آدم والا؟ احتمالاً مسئولین رده بالای مملکت یه چیزی می‌دونن که ما نمی‌دونیم. وگرنه قاعدتاً این رسم مملکت‌داری نیست. فارغ از عملکرد (یا بهتر بگم عدم عملکرد مسئولین) واکنش و عملکرد مردمه که نظر منو جلب کرده... مگه میشه این همه بی‌شرفی و بی‌انصافی و دزدی در تولید و توزیعِ تمام اقلام ممکن؟ اصلا طبیعی نیست.

اوضاع کارِ ما هم در راکدترین حالتِ یکسال گذشته و در بدترین وضعیت هفت سال گذشته قرار داره. چند روز پیش داشتم به بچه‌ها می‌گفتم که کاش حوصله داشتم اتفاقات این روزها رو می‌نوشتم. چند سال دیگه که به عنوانِ کتاب خاطراتم منتشر کنم، حتما پرفروش می‌شه! ما توی تلویزیون، مثل انتظارمون برای حل شدن مشکلات مملکت، فقط امیدواریم مشکل تلویزیون هم حل میشه.

درست میشه همه چی! مگه نه خدا؟!

پی‌نوشت: دلم می‌خواد بیشتر بنویسم. وقتی نمی‌نویسم، واقعاً روحم سنگین میشه. کاش بشه...
جسارته ولی شما خرجهایی دارید که اساسا ضرورتی نداشته
خب سعی کنین اونها رو حذف کنین تا بتونین مدیریتش کنید
هرچند معتقدم عملکرد(به زعم من خیانت) که شما اهل رسانه دارین کمتر از عملکرد دولت مردان نیست
کاش وقتی از زندگی کسی خبر نداریم، ندانسته قضاوتش نکنیم.
+ بعله... مثل خیانتی که بقیه دارن توی این مملکت انجام میدن. همه مقصریم.
کلاً کاری کردن که هیچ کس رو پاش بند نشه

سربرگ سایت رو عنوان نوشته میفته :)
عه؟ قاعدتاً باید جوری باشه بشه خوندش! احتمالا باگی ه که توی نسخه‌ی قالب براش نمایش توی گوشی وجود داره. دنبال یه قالب خوبم، پیدا نمی‌کنم
یادمه قدیم الایام که طرفدار دو اتیشه رهبری و به دنبالش ، طرفدار دو اتیشه احمدی نژاد بودم ، به نظر من کسایی که متنی مثل این متن شما مینوشتن ، ادم های عجیبی بودن
ادم های عجیبی که خوبی ها و گل و بلبل های مملکت رو نمیدیدن

الان که بهش فکر میکنم میبینم یه دلیلش نبودن توی جو واقعی زندگی بود
یعنی پشت سر بابام قایم شده بودم و اون بهش فشار میومده و من میگفتم به به دست اقا و نماینده اش درد نکنه چقدر مشکل مالی ندارم من و ...

در مورد عدم عملکرد یا خیانت یا هر چیز دیگه هم نظرم همین بود
اینکه مردم دارن جو میدن
همه چیز خوبه و ملت ناشکرن
حتی شاید باورت نشه ولی فکر میکردم این نظام وضع مردم رو خوب کرده ، الان ناشکر شدن، زیاده خواه شدن ، خوشی زده زیر دلشون حتی!

بگم خدا رائفی رو چیکارش کنه
چه احمقی از ادم میسازه با حرفاش
البته که الان من تمامِ تقصیر رو گردنِ حکومت نمیندازم. واقعاً مردم خوبی نداریم.
تقریباً نصف عنوان رو گرفته (با گوشی میام) :)
قالب های بیان خوبن، کافیه فقط وقت داشته باشین ویرایش کنید.
من توی وردپرس استادم ولی اینجا توی بیان اصلا سردرنمیارم چی به چیه! حتی این باکس دنبال کنندگان رو هم نتونستم جابجا کنم!
لایک پنجم

رو من کردم
مهر واقعا ماه سنگینی بود
یه صدقه بذار 
والا خیلی صدقه کنار میذارم... 
مطمئن باش که میره داخل

معتاد ها سوراخ
صندوق ها رو هک کردن و مسیر صدقه رو تغییر میدن :)
ایننرنتی میریزم! با این ستاره فلان مربع ها!
واقعا این حجم از ظلم به همدیگه باورنکردنیه. خی وقت کردیم این قدر هفت خط شیم، رسما داریم همو میخوریم...
در نگاه عمیق به حکومت برمیگرده
ولی خودِ مردم هم (فارغ از فشارهای حکومتی) کاراشون قابل دفاع نیست
مردم خوبی نداریم یعنی چی؟
منظور اینه که فرهنگ خوبی ندارن ، رفتارشون ، تصمیماتشون و ...
دلیلش چیه؟
عدم مطالعه کافی؟ مشکلات مالی و ...
هرچی هست پشتش دلیلش حکومته
شما حکومت و نظام خوبی میشناسی که مردمش بد باشن؟
هرچی نظام ها و حکومت ها بهترن مردمم بهتر میشن دیگه
به چهل سال گذشته مربوط نیست، به صد سال گذشته مربوطه
یا شاید هزار و چهارصد سال گذشته!

یه سری از مشکلات فرهنگی به خاطر شرقی بودنمونه
یه سری به خاطر تمِ دینی مون که توی صد سال گذشته به اوج رسیده
یه سری مربوط به جا موندن از جامعه جهانی‌ه که برای چهل سال گذشته ست

اما یه مقدار هم به خودمون برمیگرده... همین خودِ ما که قشر 96 درصدی هستیم!
می تونیم مهربون تر باشیم.
دور گردون گر دو روزی بر مراد ما نرفت 
دائما یکسان نباشد حال دوران غم مخور :)
بعله... درست میشه. وقتی که ما پیر شدیم و حسرت جوونی رو میخوریم.
من شما رو متهم نمیکنم به خیانت! (شمای نوعی، شما که تو صدا و سیما کار میکنی)
چون میدونم شرایط چیه. تطبیق میدم با شرایط شغلی همسرم، با کارایی که همسرم مجبوره بکنه با اینکه نه تنها اعتقادی نداره بهشون، بلکه حتی نظرش متضاده. هر چند دیگه هیچ فیلم و برنامه‌ای که تو جمهوری اسلامی ساخته بشه رو نمیبینم (به استثنا بعضی قسمتای خندوانه!!) ولی شما رو مقصر نمیدونم.

شرایط هم که... هر چی بگیم میان دو تا بارمون میکنن که چرا نق زدی، چرا منفی بافتی، چرا تو دل ما رو خالی میکنی! حق الناسه و...!! :/

و اما قالب! تو گوگل "قالب عرفان" رو سرچ کنید. یه وبلاگ عالی با قالبای عالی و آموزشای خوب برای تغییرات وبلاگی :)
بدیش اینه که انتقاد توی این شرایط منفی بافی و سیاه نمایی ه. اصلا به چشمِ پیشرفت بهش نگاه نمیشه.

+ ممنون بابت معرفی عرفان.
طراحی: عرفان قدرت گرفته از بیان