میم صاد آنلاین

سال نو، تصمیمات نو!

سلام و سال نو مبارک.

توی سال جدید دارم در فضای اینستاگرام، با هشتگ #روزنوشت98 هرشب یک مطلب نسبتاً بلند می‌نویسم و منتشر می‌کنم. البته که اگر پای سیستم باشم و به وبلاگ دسترسی داشته باشم، احتمالا این سنت حسنه رو توی اینحا یعنی وبلاگ هم ادامه خواهم داد. تا ببینیم خدا چی می‌خواد!

پی‌نوشت: فضای بلاگ کم‌فروغ شده... انگار روح از وبلاگ‌ها رفته... شما اینطور فکر نمی‌کنید؟

در اینستاگرام اکثر کاربران کپشن‌های طولانی رو مطالعه نمی‌کنند.
آره... ولی من نظرسنجی گذاشتم 77 به 23 گفتن که کامل میخونن نوشته ها رو.
تو اینستا اونقدر بی حوصله اند که نمی خونند
آره... ولی من نظرسنجی گذاشتم 77 به 23 گفتن که کامل میخونن نوشته ها رو.

جمعه ۹ فروردين ۹۸ , ۱۸:۴۹ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
شما به جای اینستاگرام، اینجا بنویسید تا فضای وبلاگ پرفروغ بشه:-)
امروز (چهارم اردیبهشت) محتوا کامل کپی شد. زین پس اینجا منتشر میشه
چرا چرا حس میکنیم :(((
خیلی وقته فضای بلاگ کم رونق شده
ولی خوب تغییراتی در اطرافیان بلاگی من و خودم پیش اومده
خوب سربازیم تموم شده و روزشمار ندارم :-D
احتمالا یه روز شمار بذارم

هولدن خدابیامرز شده
شما خودت فعالیتت بیشتر رفته روی اینستا هرچند که اونجا هم دنبالت میکنم
خورشید کم فروغ شده
دکتر هم که رفت

خوب برای من همینا دلیل کمرنگ شدن فضای بلاگ هست
من روح رو به اینجا برمیگردونم :D
چرا اقا بلاگستان یخ زده انگار ...
تابستون درست میشه دوباره
سلام علیکم
ان‌شاء‌الله سال نو برای شما پر از خیر و برکت باشد و ما هم از خواندن نوشته‌هایتان لذت ببریم!
:)
یه جورایی داره بی فروغ میشه
سال نو مبارک
ما مقاومت می کنیم!
آقا اینجا تند و تندتر بنویسید.
ما هستیم☺☺☺
چرا بی‌فروغ؟ چرا روحش رفته باشه؟ گیریم یه خرده هیاهوش کم‌تر شده، ولی هم‌چنان هستیم که! من که وبلاگم هنوزم برام مهمه و برای نوشتن تو فضای مجازی، به هر جای دیگه‌ای ترجیحش می‌دم. اصلاً این آرامشی که تو فضای وبلاگ هست، می‌تونه اتفاقاً حسنی باشه براش نسبت به بقیه جاها. شاید احساس کنید رونق رسانه‌ای نداره یا هم‌چین چیزی، ولی باز هم خوبی‌های خودشو داره.
الان منظور شما از بی‌فروغ‌شدن و رفتن روح چیه؟ روحش چیه؟ فروغش به چیه؟
جمعه ۱۶ فروردين ۹۸ , ۲۰:۲۳ محمدحسین میری پور
سلام
خب من با نظر این هستش که دخالت نکنیم
:))
امیدوارم همه نوشته‌ها رو هر وقت پای سیستم بودید به وبلاگ منتقل کنید.
اینستاگرام رو ابزار توزیع محتوا می‌دونم تا تولید محتوا. قسمت تولید اینستاگرام بیشتر عکسش هست تا نوشته‌اش.
ضمن اینکه ماندگاری وبلاگ بیشتره. فیس بوک و اینستاگرام و تلگرام هر کدوم دوره‌ای دارند که میگذره.
وبلاگ کم فروغ نشده. از کمیت داره کم میشه و به کیفیت اضافه میشه.
خیلی خوبه :)
:)
خواهش می کنم
طراحی: عرفان قدرت گرفته از بیان