میم صاد آنلاین

#روزنوشت۹۸ – بیست و چهارم اردیبهشت

دیدین توی تاریخ می‌نویسن که مثلاً پادشاهان قاجار، هر کدوم میانگین 25 سال حکومت کردن؟ هر کی چندسال بالا و پایین، بالاخره توی همین حول‌وحوش فرمانروایی کرده... (غیر از ناصرالدین شاه که گویا بالای نیم قرن پادشاه بوده)

من حساب کردم توی دوازده سالی که در بازار کار کشور مشغول به کارم (نکته: اگه بیمه داشتم ده - دوازده سال دیگه بازنشسته می‌شدم!) میانگین هر سه سال شغلمو عوض کردم. اون دو سه سال اول که به تجربه‌اندوزی توی مطبوعات گذشت، بعد سه سال تمام در خدمت تلویزیون بودم، دوباره حدود سه سال برگشتم به دنیای مطبوعات و کار روتینِ روابط عمومی. برای بار دوم، سه ساله که تلویزیون بودم؛ و در نهایت الان وقتشه که از تلویزیون دل بکنم...

تصمیم سختی بود اما کاملاً عاقلانه گرفتمش!

موی آدم رو همین تصمیم‌های سخت عاقلانه سفید می‌کنه. والا...
و حال آدم رو هم همین تصمیم های سخت خوب میکنه!
طراحی: عرفان قدرت گرفته از بیان