میم صاد آنلاین

برای محیا، جایزه‌ش و جسارتش!

من هیچوقت آدم جسوری نبودم، یعنی هیچکس من رو به جسارتم نمی‌شناسه. ولی خوشحالم که تو مثل من نیستی... ریسک تجربه‌‌های متفاوت رو به جون می‌خری.

محیا ساعدی جشنواره فیلم شهر

که از وبلاگ نوشتن در نوجوانی شروع می‌کنی، به نویسندگی رادیو می‌رسی، برای رادیو آیتم می‌سازی، بعد مجری تلویزیون میشی، نویسنده تلویزیونی میشی، بعدش خبرنگاری رو شروع می‌کنی، روابط عمومی رو تجربه می‌کنی، بعد میری گزارشگر میشی، وارد حلقه خبرنگاران سینمایی میشی، اجرای اینترنتی رو انتخاب می‌کنی، بعد مجری برنامه زنده رادیو میشی و توی این وسط، کارگردانی فیلم کوتاه رو هم تجربه می‌کنی...

‌.
دمت گرم واقعاً، و چقدر خوشحالم که انگار ترس‌های منو می‌دونی و دقیقاً همون‌ها رو تجربه می‌کنی. دمت گرم که اینقدر جسوری، انرژی داری و از تجربه کردن نمی‌ترسی.
.
تو‌ به اندازه تمام آرزوهای من جایزه داری؛ گزارش نویسی مطبوعاتی، خبرنگاری، دارت(!) و حالا فیلم کوتاه. مبارک باشه و نوش جونت...
.
پی‌نوشت: همینقدر نترس و محکم برو جلو. جور منو بکش؛ من پشتتم.
.
عکس رو میلاد بهشتیِ نازنین توی افتتاحیه #جشنواره_فیلم_شهر گرفته؛ لحظه‌ی اهدای جایزه رتبه دوم فیلم کوتاه (بخش محله) توسط #شبنم_قلی_خانی به #محیا_ساعدی! دستش درد نکنه.

چند سالشونه؟ حدودی
بیست و هفت. دقیق!
به‌به مبارک باشه ، ان‌شاءالله موفقیت‌های بیشتر :)
خب شما هم محیا رو الگو قرار بدید و برید جلو ، اصلا شیوه‌ی مبارزه با ترس مستقیم رفتن تو دلشه ، ان‌شاءالله که هر روز خبر موفقیت‌های بیشتر رو ازتون بشنویم :)
بیشتر به شخصیت آدم ها برمیگرده...
دم محیا خانوم گرم ^__^

واسه ما برعکسه! همسر پر دل و جرات‌ه... منم به پشتوانه دل و جرات همسر میزنم به دل دریا :))
:)) خوبه که.
مبارکش باشه. مبارکتون باشه. :)
ممنون...
دوشنبه ۳۱ تیر ۹۸ , ۱۱:۴۹ معلمی از جنس اینده
سلام واقعا کارشون خیلی خوبه. موفق باشند.
مچکر. :)
عجب پشتکاری (: مبارک باشه ((:
آره واقعا دمش گرم
دوشنبه ۳۱ تیر ۹۸ , ۱۳:۰۵ دچارِ فیش‌نگار
خیلی عالی
تبریک میگم و
درود بر همسرت
کامنت قبلی الکی اومده:) برش دار
جوابش رو هم داده بودم! :))
اقا یکم یاد بگیر از همسرت یاد بگیر!!
والا... باید خجالت بکشم!
زوج قشنگ به شما می‌گن :)
ماشاالله بهتون و خدا حفظتون کنه برای هم :)
:) زنده باد
جایزه واقعا حقشون بود و مبارک باشه ^_^
برای من که از همون وبلاگ نویسی دنبالشون میگردم خیلی واقعا حس قشنگ و عجیبی بود خوندن این خبر، مثل دیدن سیر به ثمر رسیدن یه درخت :)
:) چه خوب. ممنون...
مرحله آخر چیه؟
ها؟ مرحله آخرِ چی؟
سه شنبه ۱ مرداد ۹۸ , ۰۹:۰۶ دریا _ گاه نوشته های من
سلام تبریک میگم
ان شائ الله هر دو موفق باشید
با خوندن این پست تصمیم گرفتم یکی از قورباغه هامو قورت بدم
:) آفرین... واقعا سخت نیست. یه کوچولو پشت کار میخواد
مبارکه !
:) ممنون...
بعله! دمشون گرم
همسرتونن؟ 🤔🤔
بله :)
ایول به محیا. از ایام قدیم اینستاگرام با لبخند جذابش توی ذهنم نقش بسته.
:) چه خوب. 
آفرین به محیا
میم صاد هم که مثل قبلنا نیست و جشنواره هارو خوب به روز نمیکنه و هوای سایتشو نداره...
شلوغم
و دارم سرور و هاستش رو تغییر میدم
بزودی به تغییرات خوب به روز میشه :)
این همه از جسور بودن گفتی و آخرش گفتی من پشتتم!
یاد اون لطیفه‌ای افتادم که میگه: اینکه میگیم خانم‌ها مقدم هستن، بخاطر اینه که آقایون از قدیم که انسان‌ها در غار زندگی می‌کردن، اول خانم‌ها رو می‌فرستادن بیرون که اگه حیوان درنده‌ای حمله کرد، خودشون سالم بمونن :D
حالا شما هم میگی برو جلو، من پشتتم ;)
نه واقعا اینجوری نیست. به قول بشیر حسینی؛ با عشق و احترام! برداشت تون رو قبول ندارم. :)
تبریک تبریک
انشاله موفقیت های بیشتر و روز افزون
زنده باد :)
عشقتون پایدار
ممنون :)
تبریک میگم، برای شما و ایشون آرزوی موفقیت میکنم
قربان شما؛ ممنون
جمعه ۱۱ مرداد ۹۸ , ۱۵:۰۳ الهام اسماعیلی
باید بگم قلبم واسه شما دوتا پروانه ای شد وقتی این متن رو خوندم. مبارک باشه و مستدام این حال خوب... :)
:) قربونت...
تبریکات متأخره
:) ممنون
طراحی: عرفان قدرت گرفته از بیان