میم صاد آنلاین

بالاخره «سینمای ما» راه افتاد...

یک‌سالی میشه که من و محیا، در مورد یک سایت جدید سینمایی صحبت می‌کنیم که خیلی سبک و ساده، نقد فیلم و سریال و تئاتر و مستند و موسیقی و برنامه‌های تلویزیونی رو منتشر کنه و یه راهنمای ساده فیلم دیدن/ندیدن بشه.

بعد از خرید دامین و ثبت اون توی ساماندهی و طراحی فضاهای مختلف و یه سری آزمون و خطا؛ بالاخره دیشب اولین مطلب رسمیِ ما توی سایت جدیدمون به نام «سینمای ما» منتشر شد.

به بهانه تئاتر «قصر موروثی خاندان فرانکشتاین» که دیشب دیدیمش، من نقدی بر این نمایش نوشتم که اگر قصد دیدنش رو دارید، حتما قبل از خرید بلیط اون رو بخونید و به دیگران توصیه کنید!

بخشی از نقد من به آتیلا پسیانی:

حواستان باشد تلفن همراهتان را خاموش کنید!

در مجموع اگر علاقه‌ای به دیدن یک نمایشِ کلاسیکِ غربی، با قصه‌ای معمولی، دیالوگ‌های نه‌چندان دلچسب، بازی‌های اغراق شده و اجرایی متوسط دارید، ۸۰ هزار تومان برای این نمایش هزینه کنید. در غیر این‌صورت، بدانید نمایش‌های جذابی این روزها در تهران روی صحنه است که بدون سواستفاده از نام رامبد جوان یا علی شادمان، می‌تواند دو ساعت شما را سرگرم کند و بعد از بازگشت به خانه، حالتان را خوب کند.

به نظر نگارنده، آتیلا پسیانی که گویا دلِ خوشی از مردمِ تئاتربینِ تهرانی ندارد، بد نیست به جای اینکه پیش از آغاز نمایش، از تماشاگرانی که تلفن همراه خود را به جای خاموش کردن، در حالت پرواز یا بی‌‌صدا قرار داده‌اند؛ مچ‌گیری کند، بعد از نمایش پای صحبت‌هایشان بنشیند و از آنها در مورد تئاتر پرهزینه‌اش بپرسد. که متوجه شود اگر در نمایش‌های که او کارگردانی می‌کند صدای زنگ موبایل شنیده می‌شود به این خاطر است که مخاطبان او، اغلب غیرتئاتری هستند و به واسطه حضور سلبریتی‌های سینمایی به دیدن نمایشش می‌آیند. وگرنه در اغلب تئاترهای اجرا شده در یک سال گذشته، کم پیش می‌آید صدای زنگ موبایلی در سالن تئاتر شنیده شود؛ چون مخاطبان اصلی تئاتر به دیدن نمایش‌های باکیفیت‌ترِ تماشاخانه‌های تهران می‌روند و با این دغدغه‌ی پررنگِ جنابِ پسیانی، غریبه‌اند.

امتیاز نمایش: یک از پنج

سلام
مبارکه ! امیدوارم چرخ قلم تون بچرخه :))
زنده باد ممنون
سلام برات آرزوی موفقیت میکنم رفیق!
مخلصیم دادا
شنبه ۱۸ آبان ۹۸ , ۱۲:۵۱ دچارِ فیش‌نگار
چه خوب! لینکتون میکنم توی ضریب :)
:) متشکر
سلام مبارک باشه، مطالب قبلی این سایت از کجا اومده؟
فعلا با ذکر منبع و بدون ذکر منبع از ویجیاتو و دیجی کالا مگ.
سلام علیکم
تبریک عرض می‌کنم.
ان شاء الله موفق باشید!
زنده باشید ممنون
چه حرکت خوبی کلی مفیده :)
:)
میشه پیشنهاد سازنده داد؟
بله چرا که نه.
مبارک باشه. نگاه انداختم و مطلب گیم آو ترونز جذبم کرد. لعنت به نویسنده‌های این سریال!
مهدی برای راه اندازی سایتت از کدوم سرویس استفاده کردی؟ میخوام یه سایت راه بندازم. اگه از تجربیاتت برام بگی ممنون میشم.
من از وردپرس استفاده میکنم

یه هاست و دامین میخواد (هم پکیج های 50 هزار تومنی داره و هم پکیج های خیلی گرون. پیشنهاد من هاست 119 تومنی، میزبان‌فا هستش)
یه قالب خوب میخواد. توی سایت‌های مختلف میتونی ببینی و بخری و شخصی سازی شون کنی. مثل میهن وردپرس، ژاکت، راست چین و... که این هم حدود 100 هزار تومن هزینه داره.

بقیه ش دیگه محتوا ست. 
اینجا بگیم یا اونجا؟
هر کجا که شما تمایل داشته باشید
من میگم صفحه اصلی هر از سریال یا فیلم حداکثر یه مطلب نشون بده. وقتی هم وارد مطلب میشیم کنار صفحه مطالب قدیمی ترش هم با حالت تاریخ یه هفته قبل یک ماه قبل دو ماه و سه روز قبل نشون داده بشه. نه فیلمای دیگه
مبارک باشه. موفق باشید
والا ما تو ساعت رایگان یه فیلم دانلود میکنیم میبینیم اگه بد باشه بابت اون زمانی که صرف دانلودش شده حرص میخوریم! شما چه حسی داشتین ۸۰ تومن پول بی زبونو دادین واسه یه کار ضعیف؟! :))

پی‌نوشت: ما فیلم ایرانی نمیبینیم. پس مشکل دانلود رایگاگ و اینا نداریم ^_^
می تونی برای منبع از نت نوشت هم استفاده کنی



مطالب خوبی داره
مبارک هم باشه نویسنده ؛)
سلام
خدا قوت، کارِتون عالیه، حتماً از وبسایتِ تون استفاده میکنم.
خیلی خوب بود.
طراحی: عرفان قدرت گرفته از بیان